21 Mart 2011 Pazartesi

Yetiş Süppeerrrmennnnn :))

Çok uzun zaman önce yaptım bu çay kutusunu.


Eşimin ve benim çok sevdiğimiz arkadaşımızın ricası üzerine. Benim çay kutumu görünce, "bana da süpermenlisini yapsana" dedi. Bekler miyim hiç, birkaç gün içinde bitti. Ama gelin görün ki neredeyse 1.5 aydır verniklenmeyi bekliyor :) hala hediye edemedim. Kendisi de ilk kez buradan görecek aylardır beklediği çay kutusunu. Sanırım ahşap boyamanın en sevmediğim tarafı zımpara ve vernikleme.


Çookkk tembelleştim son zamanlarda çooookkkk. Yetiş süpperrmennn yetiş de vernikleyelim :)


Not: Hafız, sabret en kısa zamanda eline ulaşacak :))

8 yorum:

Sevdiye dedi ki...

Gerçekten süpperrrr görünüyor :)
ellerine sağlık :)

Didem dedi ki...

Sedocum çok tesekkürler :)

aksungur46 dedi ki...

DİDEMCİĞİM ÇOK DEĞİŞİK BİR ÇALIŞMA ÇOKTA GÜZEL OLMUŞ,KANAVİÇELERE DEVAM MI SEVGİLER SELAMLARRRR

Didem dedi ki...

Serpil ablacım bir arkadasımın isteği üzerine yapıldı bu kutu. gerçekten değisik oldu. kanaviçeye devam edemedim. yoğun günler geçiriyorum bu nedenle yeni malzemeler alamadım. Sevgi ve saygı benden..

Adsız dedi ki...

çok değişik çok güzel olmuş..

Didem dedi ki...

Siyah Süt, çok tesekkürler..

Ahu dedi ki...

çok güzell bayıldım :)

Didem dedi ki...

Ahucum tesekkür ederim :)