9 Mart 2011 Çarşamba

İlk kanaviçe denemem

Hamarat Atölye'de geçen hafta katıldığım kanaviçe partisinden söz etmiştim sizlere. Uzun zamandır istediğim bir şeydi kanaviçe işlemek ama nereden başlarım bilemiyordum. Sevgili Ahu'nun parti çağrısı beni çok mutlu etti ve koşa koşa gittim. O kadar güzel şeyler anlattı ki, bilmem gereken ne çok püf noktası varmış. Kendime güvenemediğim için başlangıçta kolay bir örnek yapmak istedim. Onu bile yaparken zorlandım, kaç kez söktüm bilmiyorum :) ama yapa söke bitirdim. Ve şimdi sizlerle paylaşıyorum, umarım beğenirsiniz.


Bu arada Kadınlar Günü nedeniyle hep kadına yönelik şiddetten bahsettik, acı gerçekleri tabiki yok sayamayız. Ama ben yüzleri biraz güldürmek istiyorum. Eşimin bana verdiği bu güzel çiçekleri, hayatımın vazgeçilmezi olan 4 kadın (anneciğim, teyzem, ablam ve kardeşim) ile blogumu takip eden tüm kadınlara armağan ediyorum..



Sevgiler..

9 yorum:

Filiz dedi ki...

ellerinize sağlık çok hoş olmuş, bende çok beğeniyorum kanaviçe işlerini, çiçeklerde çok güzelmiş :)

Didem dedi ki...

Filiz, çok tesekkür ederim.

Sevdiye dedi ki...

çok güzel işlemişsin ,
aramıza hoşgeldin mi desem :)

Didem dedi ki...

Sedo, çok tesekkür ederim. valla hoşgeldin desen mi acaba ben de karar veremedim :) biraz daha büyük bir desen işleyebilir miyim bilmiyorum. önce alışveriş yapmam lazım :))

Lavanta Bahçesi dedi ki...

öpüldün şeker

Unknown dedi ki...

çok başarılı bence.durmak yok kanaviçeye devam...

Unknown dedi ki...

Mimlendiniz...

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık canım güzel olmuş..devamınıda bekleriz artık çarpı işinin :))

Didem dedi ki...

Siyah Süt, çok tesekkür ederim. devamını getirmeyi ben de çok istiyorum :)