7 Mart 2011 Pazartesi

Offf, çok uzadı bu durum çookkk :(

Canım sıkılıyor, moralim bozuk, üzgünüm.. Kaç gündür sayfamda gördüğüm kırmızı yazı, beni ayrıca sinirlendiriyor. Hiç suçumuz olmadığı halde, okuma-yazma özgürlüğümüz elimizden alındı.


Yeni yeni dns numaraları bulmak, onları denemek ve başarısız olmak umutlarımı kırarken, az önce yaptığım son deneme neyseki sonuç verdi. Ama geçici çözümlerle nereye kadar gider bilinmez..

Anlatmak istediğim o kadar çok şey vardı ki içimde biriken. Mesela geçtiğimiz cumartesi günü Hamarat Diva Atölye'de katıldığım muhteşem kanaviçe partisi ve tanıştığım güzel insanlar... Maalesef kendimde o gücü bulamıyorum. Ben de o güzel günü sayfalarında paylaşan sevgili eğitmenimiz Ahu ve katılımcılardan Zeynep'in sayfalarına yönlendiriyorum sizi.. Sizleri tanıdığıma çok sevindim. Yeni organizasyonlarda buluşmak dileğiyle..

Hiç yorum yok: