1 Nisan 2011 Cuma

Dünya Turu

Artık yazma vaktim geldi, aslında geçti bile. Bu kadar ara vermek miskinliğimi daha da artırıyor. Aslında tembelliğim sadece bloguma değil, salı günü kurstan geldiğimden beri evden dışarı da çıkmadım. Oysa yapmak istediğim ne çok şey vardı, sebebi bahar yorgunluğu mu acaba?
Evden çıkmadım ama dünya turuna çıktım! Nasıl mı? Bir süre önce yaptığım bardak altlarıyla :))



Kardeşim için yaptım bu bardak altlarını. O çok beğendi, umarım siz de beğenirsiniz. Dünya turu hayali olan herkesin, bir gün bu hayalini gerçekleştirmesi dileğiyle. İyi hafta sonları..


9 yorum:

mrtha dedi ki...

çok güzel olmuşlar ellerine sağlık :))

Sevdiye dedi ki...

Sedo'da çok beğendi :)
En çokta Geyşa figürlüsünü ...
Tam Ben'lik,sevgiler...

Ahu dedi ki...

ellerine sağlık Didom

Didem dedi ki...

Gök, Sedo ve Ahucum çok teşekkür ederim. Sevgiler benden..

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık çok beğendim..

Didem dedi ki...

Siyah Süt, çok tesekkürler..

Meyra dedi ki...

çok hoş olmuş ne kadar yaratıcı bende dünya turu yapmak istiyorum ama:(( çok kıskandım:)

didem dedi ki...

Bir Didem bulmusum ve nasil takipcisi olmam! Bana da Dido derler. Cok komik oldu simdi:)
Bir Dido'nun halinden en iyi bir baska Dido anlar...
Sevgiler

Didem dedi ki...

Didem merhaba, hosgeldin bloguma. Dido'yla tanıstığıma çok memnun oldum, ben de hemen izliyorum seni. Sevgiler..