13 Mart 2011 Pazar

İkinci MİM

Blogumu ve blogları perşembe gününden beri takip edemiyorum. Ailemin yanındaydım, çok güzel ve yoğun bir hafta sonuydu. Bu arada Sevgili Benim Kanaviçelerim tarafından mimlenmişim ancak şimdi yanıtlayabildim sorularını. Gecikmeden dolayı kocaman özür..

- Hayalinizdeki meslek nedir ?
Kurabiyelerini, pastalarını benim yaptığım bir kafe işletmek.

- Kışın sürmeyi en  sevdiğiniz parfüm ?
Calvin Klein Euphoria

- Çay mı, kahve mi ? Kaç şekerli / Sütlü, sütsüz ?
Her ikiside. Çay şekersiz, kahve sütlü.

- En önemli makyaj hileniz?
Çok iyi makyaj yapamam ama kendimce bir şeyler yapıyorum. Hilem yok. 

- Tam şu anda kucağınıza bir cin düşseydi ve üç dilek hakkınız olduğunu söyleseydi, ne olurdu?
Ailem ve kendim için sağlıklı bir ömür,
Biri kız, biri erkek olmak üzere ikiz bebek,
Kendimize ait şirin bir ev.

- Kahvaltı, öğle yemeği, akşam yemeği ve tatlı. Bu öğünlerden ömrünüz boyunca yalnız bir tanesini seçmek zorunda kalsanız, hangisi olurdu?
Tabii ki kahvaltı :) Ne demiş Cemal Süreya: "Yemek yemek üstüne ne düşünürsünüz bilmem, ama kahvaltının mutlulukla bir ilgisi olmalı"

- Eğer Hello Kitty olsaydınız, kurdelanız ne renk olurdu?
Pembe ya da siyah

- Eğer ömrünüz boyunca bir tane takı takma seçeneğiniz olsaydı bu ne olurdu?
Alyansım.

- Sahip olmak istediğiniz bir yetenek?
Bir enstrüman çalabilmek isterdim.

- Bitince almaya devam edeceğiniz bir kozmetik ürünü?
Allık.

- Eğer geleceği görme şansınız olsaydı, görmek ister miydiniz? Evetse tam olarak neyi görmek isterdiniz ?
Geleceği görmek istemezdim.

- Gizli ünlü aşkınız kim? (Fotoğraf koyun!)
Valla yaşlanmış da olsa Richard Gere (Şimdi bu kadar genç değil ama benim gözümdeki karizması hala aynı)



- Neden blog tutmaya başladınız?
Bilgi almak, paylaşmak, iletişim kurmak için.

6 yorum:

Unknown dedi ki...

sevgili Didem çok teşekkür ederim yanıtladığın için...

Didem dedi ki...

Rica ederim, seve seve..

mrtha dedi ki...

kurabiyeleri, pastaları yaptığın cafe işletmek fikri çok güzel ben de hep özenmişimdir :)

Didem dedi ki...

Gök, çok tesekkür ederim. keske gerçek olabilse :)

balböcükleri dedi ki...

güzel cevaplar

Didem dedi ki...

Serpil, çok tesekkürler..