7 Şubat 2011 Pazartesi

Rengarenk tığ işi battaniye

Örgü örmeyi seviyorum ama çok iyi bildiğimi söyleyemeceğim. Mesela örgü modellerini ve isimlerini pek bilmem. Sevgili annemin yardımlarıyla birşeyler yapmaya çalışıyorum.
Yaklaşık bir ay önce kafamda şimşekler çaktı ve battaniye örmeye karar verdim :) Hani şu rengarenk motiflerden oluşan battaniyeden benim de olsun istedim. Daha sonra rahmetli anaannemin, annemin çeyizi için ördüğü renkli seccadeyi gördüm ve motif yerine o modelden yapmaya karar verdim. Anneciğim sağolsun, nasıl öreceğimi anlattı ve başladım.



Henüz 1/4'i bitti, ne zaman tamamlarım bilemiyorum. İlk başladığımda kısa sürede bitireceğimi düşünmüştüm ama her zaman vakit ayıramadığım için biraz ağır ilerliyor.


Neyse acelem yok :) biter elbet bir gün..




2 yorum:

Sevdiye dedi ki...

Renkleri çok güzel,özellikle pembe ve mavi :)

Didem dedi ki...

tesekkürler Sedo kız :)