15 Şubat 2011 Salı

Nilüfer

Zamanın eli değdi bize
Çoktan değişti herşey
Aynı değiliz ikimiz de
Zaaflarına bir gece
Hatalarına bir nilüfer
Sevgisizliğine bir kalp verdim
Artık geri ver, geri veremezsin aldıklarını
Artık geri ver, geri verilmez hiçbir yanılgı
Yokluğuma emanet et sen de benden kalanları...

Bu şarkıyı çok seviyorum Zeynep Casalini de güzel söylüyor ama Müslüm Gürses'ten dinleyin derim. Ben çok seviyorum bu yorumu.


Neyse nereden nereye geldi söz. 11 Şubat anneciğimin doğumgünüydü, ben de sürpriz yaptım ve Adapazarı'na gittim. Bu küçük nilüferli kahve tepsisini annem için yapmıştım. O da çok beğendi.. Güle güle kullan canım annem..


6 yorum:

ѕєℓєη dedi ki...

Çok güzel olmuş elinize sağlık:)

Didem dedi ki...

Çok teşekkür ederim Pembe :)

Sevdiye dedi ki...

Tabak harika...ama en güzel hediye Dido'nun gitmesi olmuştur annen için:)

Didem dedi ki...

Çok tesekkür ederim Sedo kız :) Evet annem en çok gittiğim için mutlu oldu :)

Sevdiye dedi ki...

mimlendiniz efenim :))

Didem dedi ki...

Tesekkür ederim efendim :)) en kısa sürede cevaplıyorum.. Sevgiler..