17 Şubat 2011 Perşembe

MİM'lendim :)

Geniş Zamanlar adlı blogun sahibi Sedo Kız tarafından mimlendim. Bu benim ilk mimim, teşekkür ediyorum ve hemen cevaplıyorum.

1. Gün içinde, eğer gerçekleşirse şok geçireceğin şey?
Sayısal Loto'dan para çıkarsa şok olurum herhalde.

2. Gördüğün zaman, eğer almazsam uyuyamam dediğin şey?
Şu sıralar yeni yeni ev eşyaları almak istiyorum. Ama bu isteklerim asla uykumu kaçırmaz :)

3. Uğruna diyetini bir kalemde bozduğun şey?
Tabiki çikolata

4. Uğurun var mı, uğurun?
Uğurum yok

5. Kendine en yakıştırdığın renk?
Siyah ve pembeyi çok severim.

6. En sevdiğin takın?
Canımın hediyesi olan saat.

7. Takıntın?
Şu ana kadar düşünmemiştim galiba yok.

8. Bavulum çoktan hazır, gitmek istediğim şehir, ülke?
İtalya ve Saraybosna'ya gitmek istiyorum.

9.Ben bu şarkıyı duyunca şakırım ?
Mustafa Ceceli'den Dön ve Hastalıkta sağlıkta..

10.Solunda ne var ?
Bir bardak su.

Ben de eğer kabul ederlerse;

Blogumun ilk takipçisi El İşleri Fidoş'u,
Benim Kanaviçelerim'i,
Lila'nın Evi'ni,
Yetenek Sizin'i mimliyorum.

Herkese çok teşekkürler :))

2 yorum:

Fidan Başaran dedi ki...

didemcim mimlenme işini pek anlamıyorum bennnnnn
ama aldım kabul ettim
çok teşekkürler

Didem dedi ki...

Sevgili Fidoş, kabul etmen bile güzel. ben tesekkür ederim, sevgiler..