11 Ocak 2012 Çarşamba

Taa uzak yollardan...

Gözden ırak olan gönülden de ırak olur derler. Aslında gözümden ırak değil, hemen hemen her gün girip okuyorum sevdiğim blogları. Ama ne yorum yapıyorum, ne de kendi bloguma vakit ayırıp birkaç cümle yazıyorum. Uzadıkça uzuyor zaman, elim gitmiyor bir türlü... Her gün yazmadığım için kendime kızma seanslarını bitirdikten sonra kısa da olsa birşeyler karalamalıyım diye tutamayacağım sözler veriyorum. Bugün bir başlangıç olsun, sonrasına bakarız :)


Bir süredir İstanbul Arel Üniversitesi'nde görev yapıyorum. İletişim Fakültesi öğrencileriyle birlikte iki aylık haber-aktüel dergisi ve internet gazetesi hazırlıyoruz. Nevsada adlı dergimizin ofisi Sefaköy yerleşkesindeyken bu hafta itibariyle Büyükçekmece Tepekent'e taşındı :s Ne harika bir değişiklik değil mi? Taaaa Kadıköylerden Büyükçekmecelere offff düşüncesi bile dağılmama yetiyor. Gelin görün ki birlikte çalıştığım hocamı yarı yolda bırakmamak için çeşitli çözüm yolları arıyoruz. Şimdilik haftada iki günlük yolculuk gibi görünse de sonra neler olacak ben bile kestiremiyorum. Bu uzun yolları, dağları kolaylıkla aşmam için bana dua edin. Bi de coğrafi koşulların yanında şu saçma sapan insanların engelleri olmasa, hayat daha güzel olurdu değil mi :)

Sevgiler..

Hiç yorum yok: