20 Ocak 2011 Perşembe

Mavişler :))

Blogları takip konusunda iyiyim de, kendi bloguma yeni kayıtlar ekleme konusunda biraz tembelim. Nereden başlayacağıma bir türlü karar veremiyorum. Aslında sizlerle paylaşmak istediğim o kadar çok şey var ki. Bir yerden başlamak lazım diye düşündüm ve kursta yaptığım çalışmalarımı paylaşmak istedim.

İlk çalışmam;



Nasıl yapıldığını ahşap boyamayla ilgilenenler çok iyi bilir, peçete transferi :) Tepsi önce maviye boyandı ve ortasına peçete transfer edildi.
Tabi bu şirin ve yapımı kolay tepsimi yalnız bırakmak istemedim, aynı peçeten bir çay kutusu ile peçetelik yapmaya karar verdim.


Kurstaki ilk çalışmalarım olması nedeniyle benim için çok önemliler :) Hem kullanmak istiyorum hem de kıyamıyorum. Bakalım açılış ne zaman olacak :))


2 yorum:

Sercüment Pekyaşar dedi ki...

çok şahane bunlar. bana da çay kutusunun superman'lisinden yapacaksın di mi hafız?

Didem dedi ki...

Hazırlıklar tamam sayılır, kısa zamanda kripton kutun hazır. artık kutuna gidersin :p